مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 04:052021-06-21سياسي

فارس من| کندلوس در دوران پسا کرونا باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با تاکید بر اینکه کندلوس در دوران پسا کرونا باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه ای با عنوان صنایع دستی مازندران کجور کندلوس خواستار پیگیری خبرنگاران فارس در این زمینه شدند.

*کندلوس به عنوان مقصد گردشگری است مهران حسنی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در این باره در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: کندلوس  جز 33 روستای هدف گردشگری در استان  محسوب می شود.

  وی افزود: در طرح مسیر و مقصد که دو سال پیش شروع کردیم روستای کندلوس جز مقاصد گردشگری تعریف شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به وجود جاذبه های طبیعی، و موزه در روستای کندلوس، اضافه کرد: همچنین بافت قدیمی این روستا بسیار با ارزش است.

حسنی تصریح کرد: در حال حاضر شرایط کرونایی وضعیت گردشگری را بهم ریخته و گرنه کندلوس به عنوان مقصد گردشگری است که قبل از شرایط کرونا شاهد حضور تورهای آلمانی در این روستا  برای بازدید بودیم.

  وی با تاکید بر اینکه این روستا به دلیل وجود ظرفیت های بالا در دوران پساکرونا باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: در کمیته برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| کندلوس در دوران پسا کرونا باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد

فارس من| کندلوس در دوران پسا کرونا باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد